mandag 14. juni 2010

Blogg i ferien - Ja eller nei

Burde en blogge om ferie eller ikke?

Hadde vi hatt mange følger på denne siden, tror jeg vi hadde hatt like mange meninger om det som følgere.

Min/vår mening. Ja, med noen men..
Ja: De som vil kan følge med, kan bli en reise for dem også. Fint for de hjemme, fint hvis noen vil gjøre det samme. Er det ferie kan man vel gjøre hva en vil ;)
Nei: Bruk tiden på ferie, ikke blogg. Tenker også på at vi er borte, mens huset vårt er hjemme alene. Men det er et stort hus, som klarer å passe på seg selv. Vi har jo også aliert oss med naboene som passer på at huset ikke går sin vei. Skulle det gjøre det vil sikkert noen av bevegelses sensorene si ifra "til noen" om at huset "rører" på seg.

Litt med morroa rundt dette er å teste teknologien. Hvor får en wifi dekning, GSM og 3G tror jeg jeg holder meg borte fra på ferien (for blogging hverfall), det har vi ikke budsjetert med. Hva gjør en med video? hiver det ut, kanskje...

Synes vi det blir moro, gjør vi det, ser vi at det tar mye av ferien vår, gjør vi det kanskje ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar