torsdag 24. juni 2010

Været i Portovenere


Om yr har kontroll på været i Portovener vites ikke, de har jo ikke bestandig "stålkontroll" på de stedene jeg pleier å sjekke. Skal bli spennende å se.
Vi, eller min kone og jeg hvertfall, er jo opptatt av været her hjemme, for ikke å si ditt vi skal på ferie. Men det er vel ikke så mye en kan får gjort med det, ferien er satt, og været blir vel det det blir.

Med alle mulighetene vi har for å sjekke været på nett, kan en jo bli litt forvirra. (Hvorfor har storm.no stort sett bedre vær en yr.no og hvem treffer best, det bør jeg kanskje vurdere før jeg forholder meg til en av dem)
Skulle gjerne vist hvilken treff prosent yr.no har med sine langtid, helg og timevarsel. Og tilsvarende på storm.no + alle de andre utenfor Norge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar